دلم پر است از هوای آدم هایی است که بی هوا خداحافظ می گویند.



راستی ...

وب فوتوی من ظاهرا بسته شده از بس که بهش محل نذاشته ام(خیلی حالم گرفت می خواستم چند تا طرح جدید بذارم توش)